100% собствено, органично произвдоство

Безплатна доставка за София

Поръчайте, опитайте и платете, ако харесате

Полезни съвети

Четири храни с повече Витамин А от морковите

"Ако си изядеш морковите, може и да нямаш нужда от очила".

Това е съвет, който е добре да запомним от родителите си. Тъй като в морковите има доста голямо съдържание на витамин А, а ние знаем за него, че той е "витаминът на зрението".

Следователно трябва да хапваме храни, богати на въпросния витамин, ако искаме да имаме добро зрение.

Но има няколко храни, които са още по-богати на витамин А от морковите, въпреки тяхната репутация на най-сериозния източник на витамин А.

Има два типа витамин А: ретинол – той идва от животинските продукти и бета-каротин – от растителните продукти.

Пюре от тиква. Независимо как я консумирате, тя е пълна с витамин А. Само една чаша е напълно достатъчна.

Средно голям сладък картоф. Той ще ви донесе 43.8% от дневния препоръчителен прием на витамин А.

Къдраво зеле. Освен витамин А, от него ще получим и необходимия запас от витамините С и К.

Рибно масло (олио). Пълно с омега-3 мастни киселини, предпазващо сърцето, почистващо кожата и предпазващо мозъка от болестта на Алцхаймер. В 1 с.л. олио има 8 пъти повече витамин А, отколкото има в половин чаша моркови.

Полезни съвети

8 супер хитри трика, които ще ви спестят нерви и време в готвенето

1. Чупете яйцата на равна повърхност, за да не остава черупка в белтъка Никога не чупете яйцата в ръб, защото така шансът част от кората да остане в белтъка и после да губите време да го вадите е много голям, а може и изобщо...

Изпитано от Zelka.bg - чушки бюрек с копър

Знаем, че пиперът ни е по-вкусен от конвенционално произведения пипер, защото често си правим сравнения. А и отзивите са еднозначни.  Затова днес ще ви споделим една интересна рецепта, в която може да го използвате, ако ви омръзнат печените чушки :)...