100% собствено, органично произвдоство

Безплатна доставка за София

Поръчайте, опитайте и платете, ако харесате

Полезни съвети

Четири храни с повече Витамин А от морковите

"Ако си изядеш морковите, може и да нямаш нужда от очила".

Това е съвет, който е добре да запомним от родителите си. Тъй като в морковите има доста голямо съдържание на витамин А, а ние знаем за него, че той е "витаминът на зрението".

Следователно трябва да хапваме храни, богати на въпросния витамин, ако искаме да имаме добро зрение.

Но има няколко храни, които са още по-богати на витамин А от морковите, въпреки тяхната репутация на най-сериозния източник на витамин А.

Има два типа витамин А: ретинол – той идва от животинските продукти и бета-каротин – от растителните продукти.

Пюре от тиква. Независимо как я консумирате, тя е пълна с витамин А. Само една чаша е напълно достатъчна.

Средно голям сладък картоф. Той ще ви донесе 43.8% от дневния препоръчителен прием на витамин А.

Къдраво зеле. Освен витамин А, от него ще получим и необходимия запас от витамините С и К.

Рибно масло (олио). Пълно с омега-3 мастни киселини, предпазващо сърцето, почистващо кожата и предпазващо мозъка от болестта на Алцхаймер. В 1 с.л. олио има 8 пъти повече витамин А, отколкото има в половин чаша моркови.

Полезни съвети

Лесно, бързо и ефектно - пълнени домати (от нашите)

Една от любимите ни летни рецепти е пълнени домати - винаги са вкусни, особено когато доматите ти са истински. Как да ги приготвите - лесно и бързо е. Първо трябва да нарежете лука, месото и гъбите. Колкото по-ситно, толкова по-добре. Запържете ги добре, а междувременно започват да режете доматите така, че отгоре да остане капаче. Вътрешността издълбавате, след което поръсвате с малко сол и пре...